11 תשובות
ממש לא מה אכפת לך
בושה, גברת, בושה!
אנונימית
לא
מ-
מה
מה
מה-
אין לי מילים, למענה יותר ברור ממש לא
לי זה דווקא מעלה
אין לי מילים, למענה יותר ברור ממש לא
לי זה דווקא מעלה
זה קצת מוזר אבל לא חושבת שזה מוריד לי ממישהו
אנונימית
שואל השאלה:
כי אופניים זה ילדותי כזה
איזה אדם בוגר נוסע על אופניים!?
כי אופניים זה ילדותי כזה
איזה אדם בוגר נוסע על אופניים!?
אנונימית
מע- מה הבעחה שהוא נוסע על אןפניים?
אנונימית יש לי תשובה ספציפית
ליאור אשכנזי עד עכשיו לא עבר תיאוריה אז הוא רוכב על אופניים :) ליאור אשכנזי בן 52
ליאור אשכנזי עד עכשיו לא עבר תיאוריה אז הוא רוכב על אופניים :) ליאור אשכנזי בן 52
חחח אחותי מה
אני רוכבת מקצועית על אופנייםם ונהנית מזה
הכי כיף אם הוא גם רוכב, וואט
אני רוכבת מקצועית על אופנייםם ונהנית מזה
הכי כיף אם הוא גם רוכב, וואט
אופניים זה ממש לא ילדותי, אם תצאי לכל מיני פארקים את תראי מלא אנשים מבוגרים רוכבים על אופניים להנאתם, זה ממש אחלה ספורט.
באותו הנושא: