12 תשובות
אחי פשוט לא
3 שנים זה מוגזם. אתה לפני צבא והיא אפילו לא יודעת פרבולות. אתם בשלבים שונים מדי בחיים
אנונימי
וואו לא
לא, השם ישמור.
לא תשחרר ממנה ותצא עם בנות גילך אחי
שמע אני בכיתה ט והייתי מפחדת
שואל השאלה:
מה כולכם הגבתם ככה? מה התחתנתי איתה?
אנונימי
עדיף שלא
שמע אתה כמעט בן 18 והיא יש מצב רק בת 14, זה פשוט הפרש גדול מידי
אנונימית
זה אפשרי
אבל הפרש די גדול האמת
לא אחי לא
דווקא סבבה
אם היא קרובה לגיל 15 או כבר בת 15 ואתה קרוב יותר לגיל 17 אז זה עוד יכול להיות בסדר לדעתי, אבל מעבר לזה זה לא מתאים. הבדל של שלוש שנים בין בני הזוג בגילים האלה הוא מאוד משמעותי, ההשקפה שלה על זוגיות היא לא כמו ההשקפה שלך על זוגיות והיא עדיין לא מפרשת דברים כמו שאתה מפרש.