9 תשובות
כן, ואף רצוי.
לא רק שמותר זה גם יותר נכון
כן בטח. רצוי אפילו..
אם יש שביל לאופנייפ חייב שם ואם אין על המדרכה עם זה אופנים רגילים
בטוח? ? באינטרנט כתוב שאסור
אנונימי
כן