5 תשובות
שואל השאלה:
אהה הבנתיי יש לי גם תשובות ועכשיו כשהסתכלתי על זה שוב הבנתי איך הם הגיעו לתשובה,תודה שעזרת לי!❤
אהה הבנתיי יש לי גם תשובות ועכשיו כשהסתכלתי על זה שוב הבנתי איך הם הגיעו לתשובה,תודה שעזרת לי!❤
אנונימית
בכיף❤
האמת שלא עשיתי מתמטיקה כזו מלא זמן אבל לפי דעתי הערך של איקס צריך להיות גדול מארבע כי ניצב לא יכול להיות באותו אורך כמו יתר ו14-4 זה 10. לא יודעת אם זה הסבר הגיוני ככ אבל אולי התשובה זה x>4? יש לך אפשרות לבדוק ?
שואל השאלה:
אבל איך למצוא את הערכים? אני קודם צריכה את הערכים כדי לעשות פיתגורס
אבל איך למצוא את הערכים? אני קודם צריכה את הערכים כדי לעשות פיתגורס
אנונימית
תעשי פיתגורס כי זה משולש ישר זווית. ניצב בריבוע ועוד ניצב בריבוע שווה יתר בריבוע
באותו הנושא: