7 תשובות
היי
יאפ
נסעתי רוב הזמן במכונית...כואב לי הראש :')
חגגנו לאחותי את היומולדת....
חגגנו לאחותי את היומולדת....
שואל השאלה:
וואו יופי זה מנחם אותי מאוד :)
פשוט אין מעוש
וואו יופי זה מנחם אותי מאוד :)
פשוט אין מעוש
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות עשית משהו :)
לפחות עשית משהו :)
אנונימית
עכשיו אני במיטה חח
אבל הלכתי בקניון 5 קמ :)
אבל הלכתי בקניון 5 קמ :)
אני הייתי בצימר :)
באותו הנושא: