12 תשובות
מהלמעלה
מהלמעלה
למעלהה והביסקוויט זה הפינוק האמיתי בסוף
מהלמעלה ימשוגעת
מהלמעלה, אני אדם בריא.
למעלה
הביסקוויט הכי טעים, אני שומרת אותו לסוף
מהלמטה, אני אדם שונה ומיוחד.






מלמעלה
שומרים את הטוב לסוף אז מהביסקוויט
למעלה
לא אוכלת קרמבו
מהקצפת, כמובן
כשמתחילים מהביסקוויט זה נורא מלכלכך, ומתפרק בידד
מהצד, אני אוכל גם את הקרם ועוגייה ביחד כל ביס