6 תשובות
כן
בטח שזה הגיוני, הלחץ שלך לגמרי לגיטימי. אני בספק אם יש מישהו שלא היה לחוץ אפילו קצת במקומך
לגיטימי, קרה לי גם
ממליץ לך להזמין רק את האנשים שבאמת חשובים לך ושאת אוהבת
ככה גם תילחצי פחות
וזה לגמרי לגיטימי
ככה גם תילחצי פחות
וזה לגמרי לגיטימי
לא לגיטימי אבל מובן כאילו זה קורה להרבה אנשים, אבל אם החלטת לחגוג תשתדלי לא לחשוב על זה יותר מדי, הם באים כדי לחגוג איתך את היומולדת שלך את לא אמורה לרצות אותם את זו שאמורה להיות מרוצה. מזל טוב :)
שואל השאלה:
^^כן אבל אלה אנשים שאני כל הזמן רואה והזמינו אותי לשלהם אז לא נעים, פשוט אנחנו לא הכי מחוברים
^^כן אבל אלה אנשים שאני כל הזמן רואה והזמינו אותי לשלהם אז לא נעים, פשוט אנחנו לא הכי מחוברים
אנונימית
באותו הנושא: