5 תשובות
בחוג ילמדו אותך לבנות את הביטחון הזה זה לא בא לבד אל תדאגי
שואל השאלה:
אץ אומרת מניסיון?
אנונימית
בכל חוג באיזשהו שלב זה שם כדי לבנות ביטחון וניסיון. אף אחד לא בא לחוג ויודע הכל פרפקט ויש לו ביטחון 100 אחוז. כולם באים לחוג כדי לבנות את עצמם
חברה שלי אמרה שהיא הלכה למגמת תיאטרון בבית הספר שלנו כדי לבנות ביטחון...
אבל היא אמרה שהיא יצאה מזה כי כולם שם היו בחבורות ולא דיברו איתה.
אבל חוג זה משהו אחר...אני מאמינה שזה אמור לעזור לך להיפתח, אחד הדברים של ביטחון זה גם ספונטניות, אז תלכי לזה, אין לך מה להפסיד
שתדעי אני הלכתי לחוג תיאטרון וזה דווקא ממש עזר לי לבנות את הבטחון. אני ממליצה לך מאוד. מעבר לזה שמאוד כיף ואת מכירה אנשים חדשים