22 תשובות
יש כאלה שכן וכאלה שלא
אני כן, זה נראה לי בסיסי
רק האיכותיים ביותר
שואל השאלה:
זה לא משהו של פעם?
מה אני אעשה עם הפרחים האלה?
אנונימית
איכותיים מביאים שווארמה לא פרח
כן, יש לי חבר כזה.
גברים איכותיים מביאים, זה נימוס וגם סימן חיבה
לא.. זאת סתם קלישאה מופרעת....
תלוי בסיטואציה
כבר לא כל כך, זה היה מנהג קדום שלצערי לא קורה היום כמו בעבר, היום במידה מועטה.
אני הבאתי לבחורה אחת שבאמת הייתה שווה את זה, זר פרחים ענקי.
בואו ננרמל שגם נשים יביאו פרחים
בואו ננרמל את זה שאנשים יביאו אחד לשני פרחים בבקשה
אני כן, אבל זאת שאני רוצה אמרה לי לא להביא ... אולי בכל זאת?
שואל השאלה:
וואי רק לי זה יוריד ממנו אם הוא יביא לי פרחים?
כן פרחים זה יפה ומקסים אבל מה אעשה איתם? גם מביך לחזור הביתה עם פרחים..
באמת עדיף המבורגר חחח
אנונימית
כן למה שגין כתב
ברור שיש גברים שמביאיםם
וזה חמוד בטירוף
אם את אוהבת אותו לפרחים האלה אמורה להיות משמעות
לא חח.

היום מביאים קונדומים בכיס
בדייט הראשון שלי ושל חברה שלי הבאתי לה פרחים כי היא סיפרה לי לפני שהיא אוהבת סוג מסויים וזה סתם הרגיש לי נחמד :)
למה לא? חמוד:)
לי הביאו פעמיים אבל הרב לא.
וכן תאמת שזה קצת מביך, עדיף לקבל פרחים או משהו לאיזה מאורע בזמן הקשר לא בדייט ראשון חח...