9 תשובות
אני חושבת שגם אם את לא עוקבת אחריהם הכתיבה שלך תהיה בסדר גמור.
עדיף להישען על משהו שאהבת.. אבל לא לחכות אותו לפי כלליו, מותר ואולי אף עדיף לשנות טיפה דברים.. לסלול דרך חדשה. אל תפחדי לנסות.
עדיף להישען על משהו שאהבת.. אבל לא לחכות אותו לפי כלליו, מותר ואולי אף עדיף לשנות טיפה דברים.. לסלול דרך חדשה. אל תפחדי לנסות.
אין "כללים".
יש מאפיינים ויש כלי עזר ויש טכניקות.
אלא אם את כותבת בלדות או שירת ימי הביניים ואז באמת יש לזה כללים.
אם את כותבת טוב, אז את כותבת טוב.
יש מאפיינים ויש כלי עזר ויש טכניקות.
אלא אם את כותבת בלדות או שירת ימי הביניים ואז באמת יש לזה כללים.
אם את כותבת טוב, אז את כותבת טוב.
שואל השאלה:
אני לא עוקבת אחרי הוראות וחוקים אף פעם ואני לא יודעת אם זה לא פוגע בי. כנראה שיש דברים שאני עושה באופן לא מודע והם בסדר
אבל לדוגמה מסתבר שיש 4 דברים שחייבים להיות בדמות משנה ואין לי אותם
אני לא עוקבת אחרי הוראות וחוקים אף פעם ואני לא יודעת אם זה לא פוגע בי. כנראה שיש דברים שאני עושה באופן לא מודע והם בסדר
אבל לדוגמה מסתבר שיש 4 דברים שחייבים להיות בדמות משנה ואין לי אותם
אנונימית
^^^^איך קוראים לה? יש כמה
שואל השאלה:
abbie emmons
היא הכי רצינית ממה שראיתי,
abbie emmons
היא הכי רצינית ממה שראיתי,
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה יש ערוצי יוטיוב שטוענים שיש דברים שחייבים לעשות? חוץ מזה אומרים שכתיבה זה משהו שיש בו הגיון ויש מדע מאחורי הסיפורים
יש מישהי ביוטיוב שעושה סרטונים, מחפשים writing rules ומוצאים הרבה
אני חושבת שהכוונה זה לעשות את הדברים באופן מודע ומתוכנן.
אז למה יש ערוצי יוטיוב שטוענים שיש דברים שחייבים לעשות? חוץ מזה אומרים שכתיבה זה משהו שיש בו הגיון ויש מדע מאחורי הסיפורים
יש מישהי ביוטיוב שעושה סרטונים, מחפשים writing rules ומוצאים הרבה
אני חושבת שהכוונה זה לעשות את הדברים באופן מודע ומתוכנן.
אנונימית
לדעתי בטח שאפשר
אילו כללים למשל? מסקרן
אילו כללים למשל? מסקרן
כתיבה זה אומנות ואין כללים באומנות
אין כללים בכתיבה, וזה היופי בה - את יכולה להיות חופשייה ולתת ליצירתיות שלך לקרון כשאת כותבת, בנוסף לפיתוח הדמיון שלך וללהכיר את עצמך ואת החשיבה שלך יותר לעומק, בצורה יותר טובה. בכתיבה את יכולה להעביר כל מסר בכל דרך שהיא, כל עוד היא כמובן לא פוגעת באף אחד ולא מסיתה לרעה אף אחד או מחפיצה מישהו או משהו לרע. בהצלחה!
באותו הנושא: