6 תשובות
דואק שמים על כל האקנה שלך היה לי את זה וזה מה שהרופא עור שלי אמר לי לעשות
דואק זה משחה נקודתית, כשאני השתמשתי הייתי שמה על קצה של מקל אוזניים ומורחת עם זה. זה מוודא שלא תהיה כמות גדולה מידי ושלא יהיה מחוץ לחצקון
איפה שיש מקומות שצריך לשמן אותם. למלא עד הסוף
למרוח על כל הפנים
רק על האיזור של החצקון
נקודה על החצקון
אנונימית
באותו הנושא: