10 תשובות
זה בסדר , הזמן ירפא את זה
שואל השאלה:
הופללה זה לא הזמן לבדיחות
אנונימי
תגיד לה את כל מה שאתה חושב ומרגיש, גם אם היא לא תענה רק ככה תוכל להשתחרר ולפתוח דף חדש
אם אתה צריך עזרה תדבר איתי בפרטי
גרמת לי לבכות אז עכשיו היא בחתיכות
אני מסכים עם הופלהלהלהלה
אה מה עם רובי?? גזענות
אני יודע יש לי לבכות
להרוג אותה מבחוץ
אנונימי
^ הורידו לי על זה 5 נקודות אמינות ולך כלום ווטפאק איפה הזכויות שלי
הורידו לי רק נקודה על זה יא נוב
אבל ירד לי איכשהו עוד 1 או 2 לא יודעת בגלל מה
איפה הזכויות שלי