8 תשובות
ברור שאפשר
האהבה הראשונה שלי הייתה עם מישהו באינסטגרם באמת הייתי מאוהבת בו במשך איזה 4 חודשים ולא הצלחתי לשחרר

לאהבה אין חוקים
כן, רגשות מתבטאה במילי.
זה הגיוני אבל אני ממליצה לך מאוד מהר לרדת ממנה כי זה הקשר הכי לא טוב קשר שנוצר מרשת חברתית
קרה לי גם, משהו בעיינים שלו שידר לי משהו
לא יודעת איך להסביר..
אבל יש מצב שזה התאהבות וסתם קראש שיעבור
כמה זמן אתה מרגיש ככה?
אנונימית
^^^נכון מסכימה עם כל מילה
תלוי אם כבר פגשת אותה
Agn
אולי זו משיכה. להתאהב קצת קשה דרך מסך