3 תשובות
שואל השאלה:
זה פדיחה או בדיחה??
זה פדיחה או בדיחה??
אם את אוהבת לשיר וכאלה אז זה מטורף
לא בדיחה בכלל להפך כל אחד עושה מה שטוב לו ומנסה להעביר את השירות בצורה הכי טובה שאפשר
לא בדיחה בכלל להפך כל אחד עושה מה שטוב לו ומנסה להעביר את השירות בצורה הכי טובה שאפשר
מטורף.קשה להתקבל , בהצלחה!
באותו הנושא: