4 תשובות
זה מחיר נורמלי ונחמד
אני עם החלקה והספר שלי לקח לי 700 פלוס 150 על שמפו ומסכה לשיער
אחלה מחיר עשיתי החלקה אורגנית במחיר הזה כולל קצוות יצא אחלה לא החזיק להמון זמן רק כי כל הקיץ הייתי בים ואני לא מקפידה על ייבוש עם פן אחרי מקלחות אבל בתכלס אחלה ממש
כאילו ההחלקה עדיין עליי והיא ממש החלקתית היא לא נהרסה או משהו פשוט פחות מאז הקיץ
באותו הנושא: