8 תשובות
זאת שאלת השאלות, אין לזה תשובה.
על פי תאוריה אנחנו בתור חור שחור.
היקום היה דחוס פעם ואז נוצר תהליך של התרחבות לא באמת היה פיצוץ פשוט היקום כל הזמן מתרחב
מי בא קודם? הביצה או התרנגולת?
מולקולות של חנקן אם אני לא טועה היו בערפילית והחלקיקים התנגשו ככ חזק שנוצרו יסודות גז שונים כמו חמצן וכדו...
לאחר מכן נוצרו כוכבי גז כמו השמש שבהם נוצרו יסודות כמו ברזל בעזרת תהליך היתוך גרעיני , התאוריה שלי היא שכשכוכב גז ענקי התפוצץ כל החומרים הללו התפגזרו וכך נוצר כל מה שהיום אבל אני באמת לא בטוחה
בטעות הגבתי משהו לא רלוונטי , לשאלתך לא ידוע על תופעת ההתחרבות שקוראת כל הזמן
ולא היה לי כוח לפרט
כן לא הייתי בטוחה אם זה חנקן