5 תשובות
וואו אמריקן איגל! מכורה אליהם. שמעתי גם על פאשין נובה שהם טובים אבל לא ניסיתי
שואל השאלה:
היום הייתי באמריקן איגל וכל הגינסים שם הפכו אותי למרובעת ברמות וזה ישב ממש מכוער עליי במותניים זה פשוט ממש הגדיל את הגוף שלי וזה לא החמיא לי
תאמת אין לי חנות קבועה אני פשוט מודדת כל מה שנראה לי יפה ובמחיר טוב ואם צריך לתקן משהו אני לוקחת לתופרת
זארה
טוונטי פור סבן הם יושבים וואו