3 תשובות
אתה פשוט מגיב לעצמך
אי אפשר להגיב לתגובה כמו באינסטגרם לדוגמה, אפשר לכתוב "ל****" או חצים כאלה ^^^ לפי כמה שזה למעלה
אנונימית
אי אפשר להגיב ספציפית, אין אופציה של לתייג או משהו.
את יכולה לרשום את השם של המשתמש בתחילת התגובה, למשל:

וילי וונקה,
גמחדבמגמחלגד

את יכולה לסמן לאיזו תגובה את מתכוונת עם חיצים כאלה: ^
^ - תגובה אחת מעליך
^^ - שתי תגובות מעליך
^^^ - שלוש תגובות מעליך
והלאה