6 תשובות
כי לא בא לך לעבוד 24/7
מלא זמן ללמוד איזה 7 שנים שבזמן הזה את יכולה להוציא שתי תארים
עבודה קשה ממש שמלווה בלוותר על המון דברים
עבודה קשה ממש שמלווה בלוותר על המון דברים
זאת דרך נורא קשה של עבודה כל יום כל היום במשך סביבות ה-15 שנים רק כדי שבגיל מאוד מאוחר תתחילי להיות עמידה פיננסית. באמת כלכך בא לך?
כי זה לא מתגמל מבחינת השכר וזה מתיש ברמות מבחינת המשמרות.
למה נכנסתי לפה אם בא לי להיות רופאה
שמעי, לכולם יש את השכל לזה, לא לכולם יש כוח לשבת על התחת וללמוד
שמעי, לכולם יש את השכל לזה, לא לכולם יש כוח לשבת על התחת וללמוד
לרופאים בדרך כלל אין זמן למשפחה ולחיים האישיים שלהם, זה מעייף, לוקח לך את כל הזמן, ואת כל החיים בעצם, ובארץ בכלל מתייחסים לרופאים לא טוב והם גם לא מקבלים כמו שצריך.אני ממש רוצה להיות רופאה למרות זה לחח