5 תשובות
מטגנים אותו או שמים בתנור
אני מכניסה לתנור זה הכי טעים
אבל אם זה טיגון אז חותכת תפוחי אדמה
יותר טעים לי ככה
שמים בתנור/מטגנים/חלק מהם אפשר במיקרוגל (יש מאחורי החבילה של הציפס הוראות הכנה מדויקות)
פשוט שמים בשמן או בתנור
או שתטגני אותו או שתעשי אותו בתנור