5 תשובות
מטגנים אותו או שמים בתנור
אני מכניסה לתנור זה הכי טעים
אבל אם זה טיגון אז חותכת תפוחי אדמה
יותר טעים לי ככה
אבל אם זה טיגון אז חותכת תפוחי אדמה
יותר טעים לי ככה
שמים בתנור/מטגנים/חלק מהם אפשר במיקרוגל (יש מאחורי החבילה של הציפס הוראות הכנה מדויקות)
פשוט שמים בשמן או בתנור
או שתטגני אותו או שתעשי אותו בתנור
באותו הנושא: