20 תשובות
בת כמה את?
אם את רוצה ללכת אז כן אבל את לא צריכה לא לענות להורים שלך , אולי רבת איתם וכל זה אבל הם יכולים מאוד לדאוג לך ולחשוב שקרה לך משהו
דברי איתם על זה.
שואל השאלה:
^^כסף זה לא הבעיה שלי
אנונימית
לכי תהני תשיגי קצת שקט לעצמך
שואל השאלה:
זה לא ממש מלון זה כמו אכסניה קטנה כזאת עם אוכל
אנונימית
זה יהיה מביך רצח וסתם יגרור בלאגן
זה בסדר אם היית בת 17/18 אבל זה סתם קרינג' לעשות את זה
שואל השאלה:
חחחיחחח מקסימום אני אגיד רק לאבא שלי
אנונימית
תחשבי אם נגיד והיה לך בת, איך היית מרגישה שהיא הייתה נעלמת/בורחת לך מהבית?
זה מסוכן בגיל הזה אל תעשי דברים על דעת עצמך.
אף אחד גם לא יתן לך להיכנס למלון/ אכסנייה אפילו ת.ז אין לך
לדעתי את צעירה מידי .
תמצאי פתרון אחר בטוחה שתצליחי
שואל השאלה:
^^^%אם היה לי בת לא הייתי מתנהגת עליה ככה:)
אנונימית
שואל השאלה:
^^מקסימום יש לי אח עם תז
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עזבו מעדיפה לישון ברחוב
אנונימית
את רק בת 14 את עדיין לא מוכנה לזה ואני לא בטוח שבכלל יקבלו אותך
בסדר אבל כדאי שתלכי לרווחה כדי שזה יהיה לתמיד
גם אני אברח בקרוב
הי, ראיתי את הפוסט שלך, האם קרה משהו? למה את רוצה להיות כמה ימים מחוץ לבית? אולי את יכולה ללכת למלון בהסכמת ההורים שלך או אולי תמצאי איזו סדנה שאת רוצה להשתתף בה או טיול שאת יכולה לצאת אליו?

אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/, הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.

אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
היי אנונימית,
ממה שאני מבינה את רוצה להתרחק מהבית, אולי מתוך תקווה שעד אז הדברים יפתרו או ירגעו...

האם יש מישהו סביבך שתוכלי לשתף אותו במה שהיה ? אולי אבא? מחנכת? יועצת ביה"ס? יכול להיות שביחד תוכלו לחשוב מה לעשות ולמצוא דרך אחרת..

מעבר לזה אם תעדיפי לדבר עם מישהו באנונימיות אז את מוזמנת בחום לדבר איתנו בצ'אט של עמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת], שם תוכלי לשתף ולספרר... מתנדבת או מתנדב שלנו יקשיבו, יתמכו וינסו לחשוב ביחד מה אפשר לעשות...

אם תרצי מוזמנת ללחוץ על הקישור בתחתית התגובה...

שלך,
מתנדבת סה"ר
מה קרה?❤❤
שואל השאלה:
הכל טוב תודה לכם❤❤
בסוף ישנתי אצל אח שלי ליום וחזרתי לבית ועכשיו הכל טוב סתם עשיתי דרמות
אנונימית
יופי כל הכבוד