13 תשובות
מה זאת אומרת תגלו
לא להפך זה מעלה שמישהו דתי
אני לא מאמינה בזה אז כן כנראה שאני אדחה אותו
אנונימית
לא אבל פעם חזרתי מהקניון הביתה ואיזה תדי על אופניים חשמליות שעבר לידי פשוט צעק מה איתך כוסית וגם יש לי אחים דתיים ברחוב שאח דחף את אחותו לכביש ואם לא הייתי שם רוב הסיכויים שהיא הייתה נדרסת אבל אני מניחה שזה ככה רק בשכונה שלי ._.
אנונימית
לצערינו יש כאלה אבל זה ממש קצת ככה ויש גם חילונים כאלה..^^
אנונימית
אין משהו רק בדתי...
דוסי/ חרדי זה משהו קצת יותר מסובך אבל דתי זה סבבה לגמרי
אני לא בת, אבל אני יכול לענות שאותו "דתי" ש"יתחיל" (איפה הצניעות?) עם מישהי (במיוחד אם היא לא דתייה, מה שאומר שאין שום סיבה לקשר הזה, כי זה סתם לסבך) - אז הוא לא באמת דתי (לא פועל על פי הלכה).

אז כל השאלה הזאת היא מיותרת.
אנונימי
אני נשואה אז אני כמובן מדברת בדיעבד אבל נגיד ואני רווקה ודתי היה מתחיל איתי הייתי חושדת בדתיות שלו, כי זה באמת קצת מוזר כי דתיים לא אמורים להתחיל ולפלרטט עם בנות בעיקר שהן לא דתיות אבל אם הייתי רואה שהוא באמת דתי וצדיק בטחח שלא הייתי מתנגדת! זאת זכות להיות עם אדם צדיק, יהודי כשר וטוב.
כנראה שכן כי אני די רחוקה מהדת
תאמת שזה הטייפ שלי
אני לא אדחה אותו אבל לא אנסה יותר מידי לפתח את הקשר בגלל ההבדלים, ובעיקר החשיבה שלטווח הארוך זה לא משהו שיחזיק.
קשה להחזיק בית שהוא שונה.