5 תשובות
אני מבינה אותך ממש
אבל תנסי ללכת ויהיה טוב
אם אין לך איזה משהו חשוב ביום הזה אני בטוחה שחא יקרה כלום אם תפספסי יום אחד
שואל השאלה:
הלכתי בסוף, ואחת מהן אמרה שהיא בסוף באה, תודה על העזרה!!
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש מביך אותי כי זה מרגיש שכולם מסתכלים עליי למרות שזה לא נכון, זה פשוט ההרגשה, אני לא תלותית
אנונימית
תלכי ותתגברי אני בטוחה שיהיה בסדר
באותו הנושא: