30 תשובות
ירדתי טיפה יותר מ10 קילו והיה לי ישבן גדול ביחס לגודל שלי
השומן יורד בכל הגוף.
לא בעיקר במקום אחד
אנונימי
כשיורדים במשקל הגוף מורידים שומן בכל הגוף, לא באופן נקודתי. יכול להיות שבהתחלה הגוף יאבד שומן מאיפה שהכי "קל" לו לאבד אבל אם אתה ממשיך ומתמיד זה בכל הגוף. אם תקפיד על חיטוב אין סיבה שהאחוזי שומן לא ירדו
ממש לא כשמרזים מרזים בכל המקום הגוף לא לוקח רק ממקום אחד את השומן ושורף אותו
אין דבר כזה שהמשקל יורד רק בבטן.
שאתה יורד במשקל הוא יורד בכל הגוף ולא במקום ספציפי
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני אתחיל לאמן את האזור הזה, זה גם יכול להקטין אותו קצת גם אם אני לא מרזה?
אנונימי
זה יכול לפתח יותר מסת שריר באזור וזה דווקא יגדיל כי השריר יגדל
אם אתה רוצה להקטין אותו אתה צריך להיות בגרעון שלילי לתקופת זמן
אנונימי
^^לא
זה יכול לחטב אותו (כמובן אם תזונה נכונה ולא רק אימונים)
אנונימית
שואל השאלה:
לחטב = פחות עגול?
זה אמור להשאר בערך באותו גודל או שזה יגדיל אותו?
אנונימי
לחטב=להוריד אחוזי שומן= להרזות
הפיתרון היחיד שלך הוא להרזות אין שום קיצור דרך אתה תתחיל ותראה שזה לא כזה קשה כמו שאתה חושב
אתה לא חייב תפריט פשוט תהיה בגרעון שלילי
אנונימי
^^אם לא תוריד במשקל זה ישאר בערך באותו גודל
אנונימית
אנונימי
לא בהכרח
הוא יכול לעלות במסת שריר ולרדת באחוזי שומן
אבל זה עדיין לא יקטין לך משמעותית
אם תרצה להקטין משמעותית תצטרך לרדת במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך מגיעים לגרעון שלילי? יש דרך לעלות את הרף הזה של הגרעון?
אנונימי
מה זאת אומרת רף גרעון?

גרעון קלורי שלילי אומר לשרוף יותר קלוריות ממה שאתה מכניס
אנונימית
יש מחשבונים בגוגל bmr תמלא את הפרטים שלך: משקל גיל גובה זה יתן לך את כמות הקלוריות שאתה שורף ביום בלי תזוזה ואז אתה מכפיל ב1.2 את מה שיצא לך וזה יתן לך את כמות הקלוריות שאתה שורף ביום תוריד מהכמות 300-500 קלוריות לא יותר מזה.
ויצא לך את הסכום קלוריות שאתה צריך לאכול כדי להיות במאזן קלורי שלילי
אנונימי
נגיד אתה ממלא את הפרטים וזה נותן לך 1765 אתה מכפיל ב1.2 יוצא 2118 מוריד 500: 1618 קלוריות ואתה במאזן של 500 ליום
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימי
שכחתי לאמר
אתה מכפיל ב1.2 רק אם אתה לא עושה ספורט
אנונימי
שואל השאלה:
אם הדרך היחידה זה פשוט לאכול פחות איך פעילות גופנית תורמת לעניין אבל?
אנונימי
כן חח גם אני שאלתי את זה
ירדתי 10 קילו מבלי לעשות ספורט
אנשים חושבים אפשר לרדת רק עם ספורט וזה למה הם מתייאשים כי אין להם כוח לזה
ספורט שורף קלוריות ונותן לך לאכול יותר
נגיד רצתי ושרפתי 250 קלוריות אז עכשיו נהיה לי 250 קלוריות יותר שאני יכול לאכול
אנונימי
אירובי שורף הרבה קלוריות, ככה שתוכל לאכול יותר ויהיה לך יותר קל בתהליך.
אימוני כוח יגרמו לך לשרוף יותר קלוריות לטווח הארוך (שרירים שורפים יותר קלוריות משריר)
אנונימית
שואל השאלה:
אז רק כדי לוודא אם הבנתי נכון, נניח ואני לא עושה כלום אז אני שורף 2000 * 1.2 קלוריות
אז אחרי שעשיתי חצי שעה נניח של אימון בבית של שכיבות שמיכה, סקווטים, ודברים כאלה, אז אני אשרוף עוד כמה קלוריות? כלומר אני אהיה במאזן נמוך יותר?

ועוד שאלה, יש הבדל בשריפה בין פעילויות? נניח צריך מכשירים מיוחדים בשביל לשרוף קלוריות או שגם דברים פשוטים כמו מה שהזכרתי למעלה או סתם הליכה/ריצה יכולים לשרוף קצת קלוריות?
אנונימי
כל דבר שורף קלוריות גם לישון שורף זה למה אם אתה לא עושה ספורט מכפילים ב1.2
אם אתה עושה ספורט אז אל תכפיל ב1.2 אני לא בטוח אבל צריך להכפיל ב1.375 או משהו בערך (תבדוק בגוגל)
אנונימי
יש שעון כזה ששמים על היד והוא בודק לך כמה קלוריות שרפת.


לא הבנתי מה זאת אומרת מכשירים מיוחדים בשביל לשרוף קלוריות? כל פעולה שלך שורפת קלוריות אפילו ללעוס
אירובי שורף יותר קלוריות מאימוני כוח, ככה שאם אתה רוצה לרדת במשקל תשים יותר דגש על אירובי
אנונימית
^עדיף האמת שיעשה אימוני כוח שישמרו לו על המסת שריר
אנונימי
כמעט ולא פעילים אם אתם כמעט ולא פעילים הכפילו ב1.2
פעילות קלה 1-3 אימונים קלים בשבוע הכפילו ב1.375
פעילות בינונית 3-5 אימונים בינוניים בשבוע 1.55
מאוד פעילים פעילות עצימה (גבוהה) של 6-7 אימונים בשבוע הכפילו ב 1.725
סופר פעילים אימונים חזקים או עבודה פיזית מאוד קשה הכפילו ב1.9
אנונימית
אם אתה עושה אימון של חצי שעה ביום תכפיל ב1.375
אנונימי
שואל השאלה:
אני מצטער שאני חופר אבל אפשר הסבר קצר למה ההבדל בין אירובי לאימוני כח? ואם אפשר דוגמה זה יהיה בכלל מדהים

באמת תודה על העזרה
אנונימי
אימוני אירובי שורפים יותר קלוריות אימוני כוח פחות אבל עדיין שורפים לא מעט
אבל עדיף לך לעשות אימוני כוח כדי לשמור על המסת שריר שלך ותקפיד לצרוך את רוב הקלוריות שלך על חלבון ולא על פחמימות ושומנים (אבל חשוב לצרוך אותם גם)
אנונימי
שואל השאלה:
אימוני כח זה שכיבות שמיכה סקווטים וכאלה?
אנונימי
אימוני כוח זה אימוני משקולות סקוואטים שכיבות סמיכה מתח, תרגילים שמחזקים את השרירים.
אימוני אירובי זה ריצה שחייה קפיצה בחבל, דברים שמפתחים סיבולת לב ריאה
אנונימי