16 תשובות
ניצולי שואה, נכים
שואל השאלה:
תפרטו בבקשה למה^^^
ניצולי שואה חד משמעית
ולא יודעת אם זה נחשב אוכלוסיה אבל גם למי שנפגע מהקורונה וזה
חרדים
אנונימית
גייז
אנונימית
שורדי השואה והלומי הקרב, שניהם חלק בלתי נפרד מהעם שלנו, שהקריב את חייו, וסובל כבר עשרות שנים מיחס מחפיר. הקהילה שלנו צריכה לעשות הכל כדי לטפח את האנשים הללו, לא רק בתרומות כספיות - גם במתן מענה אנושי ורגשי שהוא הרבה מעבר לכספים ומשאבים חומריים.
^^מה הקשר גייז
וואו כל כך הרבה אממ קהילת הלהטב, ניצולי שואה, ערבים, נפגעי ונפגעות אונס/פגיעות מיניות, נכים, אנשים עם הפרעות ולקויות למידה, הלומי קרב, הומלסים, אתיופים ובדוק יש עוד פשוט לא עולה לי עכשיו
^^^^למה גייז? הם אנשים רגילים חיים כאלו למה צריך לתרום להם בסך הכל נמשכים לאותו המין, למה הם צריכים תרומה?
כאלו אם מישהו נמשך לבנים צריך לתרום לו? מה
אנונימית
חרדים וערבים, לא דעה, עובדה.
גם בשביל עזרה נפשית צריך לתרום
נכון לא חשבתי על זה
פשוט בגלל שהם ליטרלי רגילים אז זה מוזר לי שצריך לתרום להם כי הם לא שונים אבל יש אנשים שלא מסכימים ולכן הם נאלצים לסבול שנאה
אנונימית
ניצולי השואה.
יש המון שנאה כלפי הלהטב וחוסר שיווין וחוץ מזה להטב זה לא רק גייז יש גם טרנסים שהם בכלל מופלים לרעה ולא עוזרים להם כמו שצריך
אני יודעת שזה לא רק גייז פשוט מישהי לפניך כתבה ככה אז עניתי לה וגם את/ה בכל מקרה לא מבינה למה הם מופלים זה ממש לא בסדר אבל לדעתי לא צריך לתרום להם פשוט לעזור אולי נפגשית
אנונימית