4 תשובות
לא, שני דברים שונים
אנונימית
נופ
לא , צרבת זה כששורף לך בגרון וזה הרגשה נוראית
לא זה כשחומצות עולות במעלהה הגרון ואתה מרגיש שהאוכל עולה אבל לא בקטע של להקיא..
באותו הנושא: