2 תשובות
אני למדתי שם! בית ספר מדהים! השעות יותר ארוכות מבתי ספר אחרים אבל זה בגלל שיומיים בשבוע הם ימי מגמה. אם את אוהבת אמנות זה לא יפריע לך
בית ספר רגיל לגמרי רק עם מגמות אחרות.
באותו הנושא: