3 תשובות
זה לא אותו דבר
זה לא אותו הדבר
בימי הביניים בזמן המגפה השחורה היו נועלים את המעומתים בבית שלם ושורפים אותם עם כל המשפחה שלהם גם עד שלא הרגו את כל הנידבקים המגפה לא נגמרה כי אין תרופה למגפה השחורה גם היום אין תרופה
ולפי דעתי ולפי גם העולם מדינת ישראל היא אחת המדינות שמתמודדות עם הקורונה ממש טוב באירופה מתים כל יום 500-1500 איש
^ את/ה טועה לא הרגו את החולים פשוט סגרו אותם
היחידים שהרגו אותם בגלל המגפה היו יהודים שאנשים האמינו שהם הרעילו את הבארות
חוץ מזה יש חיסון לאבעבועות שחורות והמחלה כמעט מוגרה מהעולם חוץ מבמקומות שלא יכלו להרשות לעצמם את החיסון