16 תשובות
אני בדילמה הזאת גם
לבנתיים אני לא אכתוב לו
וואלה לא
לא
לא.
שואל השאלה:
זה גם מה שאני חושבת.. התאפקתי עד עכשיו. וזו היתה הבחירה שלי לנטוש את הקשר, בגלל השיח המזלזל..
ועכשיו אני תוהה אם לכתוב לו לפחות "מזל טוב", למרות שבפועל אנחנו לא מדברים כבר חודשים
גם אם תדברי לא שזה כ"כ ישנה, האישיות שלכם השתנו טיפה, הכל תמיד משתנה טיפה ואז כנראה לא יהיה נושאי שיחה.
שואל השאלה:
אז זהו, אני לא מתכננת להמשיך את הקשר.. פשוט קפץ לי כזה היום יש יומולדת לחבר שלכם, דרך פייסבוק. כי הוא עוקב אחריי שם. ואני תהיתי לגביי זה..
אני באמת לא רוצה לחזור לדבר איתו. ואני חושבת שבגלל זה, לא אכתוב לו.
כן. ואם אפשר תכף עוד פעם ביקורת לקטע קריאה כי את עושה את זה באופן ממש מסודר ואפשר ללמוד מהטעויות^^
תלוי.. אם זה מישהו שלמדת איתו או חבר(לא חבר) אז תשלחי אבל אם זה מביך כמו איזה אקס(ימח שימו) אז לא
שואל השאלה:
תודה לכולכם!