5 תשובות
בעיקרון את יכולה לכתוב לו מה שאת רוצה
שואל השאלה:
^^ מה לדעתך אפשר לכתוב שיהיה סבבה? כי כבר עשינו הרבה תמונות בריפליי וזה יהיה קצת מביך עם אני שואלת רק עכשיו מה קורה לא ?
^^ מה לדעתך אפשר לכתוב שיהיה סבבה? כי כבר עשינו הרבה תמונות בריפליי וזה יהיה קצת מביך עם אני שואלת רק עכשיו מה קורה לא ?
אנונימית
מזה ריפליי?
סליחה על הבורות
סליחה על הבורות
אנונימי
שואל השאלה:
^^ replay , שולחים תמונות אחד לשני , יענו הראשון שולח והשני מחזיר
^^ replay , שולחים תמונות אחד לשני , יענו הראשון שולח והשני מחזיר
אנונימית
אני רעבה
באותו הנושא: