התחברות
הרשמה
תקשיבו אני צריכה לצאת עם חברות עוד מעט ו...
אכלתי המון היום, (נס קפה על חלב ,3 עוגיות אוראו ,7 ביסקוויטים ,ביצת קינדר, ו2 צלחות מרק בטטה עם שקדי מרק) .ותמיד אנחנו קונות לנו משהו לאכול ולא בא לי לאכזב אותם רק בגלל זה אוף מה לעשות?
9 בדצמבר 2021, 15:57
עצות
התייעצות
אוכל
נפיחות
להשמין
תשובה אחת
תקני משהו קטן. זה לא אוכל מה שאכלת..ביצת קינדר זה לא בדיוק אוכל..תאכלי בריא (:
-
-Whatever-
באותו הנושא:
תקשיבו אני צריכה עזרה .. אני רוצה לעשות לג בעומר עם חברות אבל אחת החברות שלי מונעת ממני ואומרת שהיא תיפגע אם אני אבוא
תקשיבו חברה שלי רוצה להיפגש ואני לא רוצה לצאת לבחוץ בקור כלבים הזה אז אני צריכה שתרשמו לי למה להגיד לה
תקשיבו אני צריכה לקנא בחברה שלי? סתכלו אותה
תקשיבו מתחיל להמאס לי ואני צריכה פתרונות לצאת מהמצב הזה שאני נמצאת בו
תקשיבו אני ישנתי אצל חברה שלי ואני צריכה ללכת ב1 לחברות אחרות , קמתי לפני חצי שעה והיא עדיין לא קמה מה לעשות ?
היום הייתי צריכה לצאת עם חברות
תקשיבו אני צריכה עזרה עם חברה דחוף אני מפחדת עליה ממש
תקשיבו יש לי ריב עם חברות צריכה עזרה לסלוח
תקשיבו אני ממש צריכה עזרה לגבי חברה שלי
תקשיבו לחברה שלי יש יום הולדת עוד מעט ואני צריכה מתנה מקורית
תקשיבו השאירו אותי שעה ואני וחברה צריכות לעשות עבודה בתנך ואז יתנו לנו ללכת פליז תעזרו .