5 תשובות
כן בטח. רפואה שלמה!!
כן
תרגישי טוב
אני אגיד לך. לא מומלץ מכיוון שאם לוקחים נורפן הרבה פעמים ההשפעה שלו מפסיקה אחרי כמה זמן או נחלשת. תקחי רק אם ממש כואב לך.
שואל השאלה:
תודה רבהה :)
כן, תרגישי טוב ❤