5 תשובות
כן בטח. רפואה שלמה!!
כן
תרגישי טוב
תרגישי טוב
אני אגיד לך. לא מומלץ מכיוון שאם לוקחים נורפן הרבה פעמים ההשפעה שלו מפסיקה אחרי כמה זמן או נחלשת. תקחי רק אם ממש כואב לך.
שואל השאלה:
תודה רבהה :)
תודה רבהה :)
כן, תרגישי טוב ❤
באותו הנושא: