8 תשובות
שרלוט אבל הרומנטי מגיע באזור האמצע סוף ההתחלה זה יותר כאסח ומכות
לא לראות אנימה
אנונימית
לא מכירה את השני. אבל שרלוט מהממת.
מה ממש לא
נסיעת אביב כחולה הרבה יותר יפה בשרלוט בקושי יש משהו יש אולי רק ב5 דקות אחרונות של הסדרה
נסיעת אביב כחולה הרבה יותר יפה בשרלוט בקושי יש משהו יש אולי רק ב5 דקות אחרונות של הסדרה
אה זה גם יפה
העיקר של שרלוט זה לא רומנטיקה (אני לא יודעת אם אפשר בכלל לקרוא לזה אנימה רומנטית), זה יותר דרמה על טיבעי וכזה..
אם את רוצה לצפות ברומנטיקה אז נסיעת האביב הכחול.
אם את רוצה לצפות ברומנטיקה אז נסיעת האביב הכחול.
שרלוט
אנונימי
שרלוט