7 תשובות
מזעזעים.
אני הייתי מעדיפה להיפרד ושיפרדו ממני בווצאפ כי פנים מול פנים זה סתם מביך יעני
הוא: "אני רוצה להיפרד"
אני: "אוקיי"
ואז דממה מביכה ואז מה?
הוא: "אני רוצה להיפרד"
אני: "אוקיי"
ואז דממה מביכה ואז מה?
עשיתי את זה רק כשבמציאות לא הצלחתי כי היא לא הפסיקה לבכות שאתן לה עוד הזדמנות, להשתנות, ופשוט לא לתת לי לעזוב / לא מוכנה לצאת מהבית שלי.
היא הייתה אסובביבית ממש ובכללי פסיכית, לא הייתה לי ברירה.
אז כמובן שאני נגד, אבל יש מקרים יוצאי דופן.
היא הייתה אסובביבית ממש ובכללי פסיכית, לא הייתה לי ברירה.
אז כמובן שאני נגד, אבל יש מקרים יוצאי דופן.
אנשים שנפרדים בווטסאפ אלה מסוג האנשים
שחותכים פיצה למרובע
שחותכים פיצה למרובע
התיאור סיטואציה שלך מוצדקת.
אבל בכללי בווצאפ זה קשה
אבל בכללי בווצאפ זה קשה
צריך לשים את הדברים על השולחן
האופי שלך חלש, את צריכה לבנות את עצמך
האופי שלך חלש, את צריכה לבנות את עצמך
לרוב זה לא בא בחשבון, יש מקרים מאוד חריגים שאולי כן.
מה אני חושבת עליהם? ילדותיים / מפחדים / אנוכיים
אני לא באה עכשיו לבקר אותך על מה שעשית, אבל בעיני עם כל התקופה הקשה שהייתה לך זה לא היה מוצדק. בסופו של דבר עברת תקופה רעה, אז תחשבי שמה אם הפרידה בווצאפ הזו גרמה לו גם להרגשה רעה?
גם אם יש פחד שבכל זאת זה לא יצליח ותמשיכו להיות ביחד, צריך לכבד את הצד השני ולדבר פנים אל פנים.
מה אני חושבת עליהם? ילדותיים / מפחדים / אנוכיים
אני לא באה עכשיו לבקר אותך על מה שעשית, אבל בעיני עם כל התקופה הקשה שהייתה לך זה לא היה מוצדק. בסופו של דבר עברת תקופה רעה, אז תחשבי שמה אם הפרידה בווצאפ הזו גרמה לו גם להרגשה רעה?
גם אם יש פחד שבכל זאת זה לא יצליח ותמשיכו להיות ביחד, צריך לכבד את הצד השני ולדבר פנים אל פנים.
באותו הנושא: