4 תשובות
אני חושבת שתנסי להכיר קצת חברים ולא בהכרח בבית ספר אפשר גם בשכונה/ אינטנט ולגבי הבית את יכולה לעשות סיבוב בשכונה או בגן שעשועים ולנשום קצת אוויר ולהתפרק שם, זה טוב להתפרק ולהוציא הכל שתסיימי את תרגישי טוב יותר
שואל השאלה:
אל תשכירי לי חברים עכשיו אין לי נקודה . הייתי בטיפולים והלכתי לבית ספר אחר רק לשנה וחזרתי וכולם הספיקו להתחבר ושחכו ממני רק תעזרי לי בזה איך לא לבכות ולא להישבר ? אני לא סומכת על מישהו יותר
אל תשכירי לי חברים עכשיו אין לי נקודה . הייתי בטיפולים והלכתי לבית ספר אחר רק לשנה וחזרתי וכולם הספיקו להתחבר ושחכו ממני רק תעזרי לי בזה איך לא לבכות ולא להישבר ? אני לא סומכת על מישהו יותר
אנונימית
תנסי להכיר ילדים בשכונה תנסי להתחבר יותר בבית ספר ושתדעי זה טוב להוציא מאשר לשמור בבטן פשוט צמאי מהחדר ותחייכי למרות הקושי (מניסיון) ואם את רוצה אני איהיה חברה שלך תשלחי לי הודעה❤
רוצה לדבר בפרטי?