7 תשובות
כי בספרד זה לא אותו סימן שאלה כמו שלנו, הוא הפוך
כן לדעתי חייבים בהכל, וצריך גם בהתחלה וגם בסוף.
בהתחלה חובה סימן שאלה הפוך ובסוף סימן שאלה רגיל
^כן, חייב, סימני פיסוק זה חלק מכתיבה נכונה וכן צריך לשים גם בסוף וגם בהתחלה
שואל השאלה:
זה חובה בכל משפט/משפט שאלה? או שיש משפט שאלה בלי סימן שאלה הפוך?
וחייב הפוך? אי אפשר את הרגיל?
ואם מוסיפים בהתחלה צריך גם בסוף לשים?
כדי לדעת באיזה טון לקרוא את המשפט, כנל לגבי סימני קריאה
כדי שתדע להתחיל את המשפט כשאלה, יש אצלם בהתחלה בסוף. כדי שתקרא בטון הנכון של שאלה.