12 תשובות
כולנו אוהבים דברים כיפיים.
מה רע בזה? זה לגיטימי. לבני אדם יש דחף טבעי לעשות לעצמם טוב.
ממש לא! זה מדהים!! למה את מרגישה עם זה רע? בטח כל יום הוא (או יכול להיות) הרפתקה...
ממש לא
אבל יהיו את האנשים שיגידו שכן כי הם לא באותו ראש כמו שלך
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת לעבוד קשה ואני גם לא חושבת שאני צריכה ללמוד כדי שיהיה לי מותר לעשות דברים כיפיים
אנונימית
אז תעשי מינון. פעם בשבוע תעשי משהו כיפי, לדוגמא.
אף אחד לא אוהב לעבוד קשה, זאת תכונה טבעית של בני האדם. בכל מקרה מותר לך לעשות דברים כיפיים. פשוט באיזשהו שלב בחיים שלך תגיעי למצב שלא תוכלי לעשות דברים כיפיים בלי לעבוד.
שואל השאלה:
אני עושה דברים מהנים כל יום
ואני מתכוונת לכל יום
אנונימית
להפך אנשים שמחים זה כבר נדיר היום תיהי גאה בעצמך
אני משערת שאת בין גיל 13 ל- 18, לגיטימי לגמרי להנות מהחיים בגיל הזה. אבל כמו שאמרתי קודם, יגיע גיל בו תביני שכדי ליהנות צריך גם לעבוד. כנראה יקרה במהלך הצבא או אחרי.
שואל השאלה:
אבל אני כבר סטודנטית וזה עדיין ככה אצלי :(
בגלל זה אני מרגישה אשמה על זה
אנונימית
אוקיי, טעות שלי.
כשאת אומרת שאת עושה דברים כיפיים כל יום למה את מתכוונת? את עומדת בחובות שלך כסטודנטית? את גרה לבד? עם ההורים?