2 תשובות
אני חושבת שפשוט הוא מעריך ואוהב אותך כנראה טוב לו איתך ואתם כנראה מתחברים...
אוקיי ו...? את רוצה שזה ילך לכיוון של מעבר? באיזה קטע הוא אמר ? בקטע שהוא שמח שיש לו חברה כמוך? או בקטע של פונה לזוגיות?
באותו הנושא: