14 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא בא לי לגלות לאמא שלי שקיבלתי את זה . וחוץ מזה אמא שלי לא תעזור כי אני באמת הברזתי פשוט עזרנו לתלמיד
אבל לא בא לי לגלות לאמא שלי שקיבלתי את זה . וחוץ מזה אמא שלי לא תעזור כי אני באמת הברזתי פשוט עזרנו לתלמיד
אנונימית
אממ...
כן.
כן.
תערבו הורים. רק ככה היחס לתלמידים משתפר.
תגידי לה שתשאל את מי שעזרתם לו...
או תגיד
שואל השאלה:
אמרנו לה ואז היא פשוט אמרה - לקח לכן שיעור שלם לחפש תלמיד? ובאמת לט חיפשנו אותו כל השיעור אבל היא פשוט לא מאמינה ואם היא כבר נותנת עונש שלא תגזים ותיתן הערת מעקב , מילא הפרעה , מילא להישאר עוד שעה אבל מלא ילדות מהכיתה שלי כל שיעור מבריזות מהשיעור שלה
אמרנו לה ואז היא פשוט אמרה - לקח לכן שיעור שלם לחפש תלמיד? ובאמת לט חיפשנו אותו כל השיעור אבל היא פשוט לא מאמינה ואם היא כבר נותנת עונש שלא תגזים ותיתן הערת מעקב , מילא הפרעה , מילא להישאר עוד שעה אבל מלא ילדות מהכיתה שלי כל שיעור מבריזות מהשיעור שלה
אנונימית
אז תגיד/י לה את זה...
לא יודעת...
לא יודעת...
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
אה. אוקי.
אז תגידי.
אז תגידי.
שואל השאלה:
הערת מעקב מורידה להתנהגות ב?
הערת מעקב מורידה להתנהגות ב?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הקטע שבאמת הברזנו פשוט באמת עזרנו לה למצוא . היא ראתה שהיינו למטה אז היא פשוט ביקשה מאיתנו לחפש אותו
כן אבל הקטע שבאמת הברזנו פשוט באמת עזרנו לה למצוא . היא ראתה שהיינו למטה אז היא פשוט ביקשה מאיתנו לחפש אותו
אנונימית
תבקשו מהמורה שביקשה ממכם עזרה שתדבר עם המורה לספורט כדי להצדיק את החיסור שלכן
שואל השאלה:
אז מה לעשות?? היא לא מאמינה שבאמת עזרנו למורה
אז מה לעשות?? היא לא מאמינה שבאמת עזרנו למורה
אנונימית
חד משמעית מוגזם , אסור לה לעשות את זה
באותו הנושא: