10 תשובות
גם את שאלת כרגע
ואני עושה את זה כדי שלא יזהו אותי, אין לי מושג מי יכול להיות פה בדיוק כמו שלא יודעים שאני פה
כי אולי הם מכירים מישהו מכאן שהם לא רוצים שידעו את המשתמש שלהם וזה
אנונימי-בן
אנונימי-בת
שאם העונים ירצו לפנות לשואל/ת הם ידעו איך.

עריכה:
לא משנה, הבנתי למה התכוונת עכשיו.
אני חושבת שזה קשור
להרגשה. שהם שואלים באופן אנונימי זה מרגיש יותר בטוח. לא יודעים גיל, שם משתמש ושום מידע עליהם.
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל אם לא שמים אפשרות אנונימית אפשר להכנס לפרופיל ולראות
אנונימית
לא הבנתי רגע
כי אם אני שואלת שאלות מביכות או פרטיות, אני לא מעוניינת שכל העולם ידע דברים עליי. אם זה על אנונימית, שוין.
סביר להניח כי משתמשי סטיפס למינהם, מפתחים קשרים עם משתמשים אחרים.
אומנם לא בחיים האמיתיים אך עדיין, ככל הנראה, גם הוא גורם יחסית משפיע.
אולי זה בא ממקור של מבוכה או אי הרצון לשתף מישהו המחובר לאתר וליידע אותו במקרה ספציפי בחייהם האישיים של אותו המשתמש, הכתב את השאלה הזו. אלטרנטיבה יכולה להיות גם מכך שיוכלו לזהות בחיי היומיום, המציאות מעבר לאתר.
יכול להיות, שהבן אדם שהשאלה נשאלת עליו באופן ישיר במקרה העבר עליהם או קבוצת האנשים המשתתפת במקרה זה יכול לזהות את זהותו ולחשוד באדם השני או מן הקבוצה.
לפעמים יש גם משתמשים מוכרים ובכללי ששואלים ממשתמש יש אפשרות לכתוב הודעות בעוד מקומות כאן אז יש כאלה שרוצים להימנע מזה