8 תשובות
אי אפשר לגרום לזה להיות פחות כןאב.
אבל אני יכןלה לתת לך טיפים שפחות תלחצי.
עשיתי מלפני כמה ימים וגם אני פחדנית ממחטות
אבל בקושי מרגישים את זה
גם אם נפלת על הרופאה הכי אגרסיבית זה לא כזה כואב( מניסיון לצערי)
וזה בדיוק שנייה.
אבל אני יכןלה לתת לך טיפים שפחות תלחצי.
עשיתי מלפני כמה ימים וגם אני פחדנית ממחטות
אבל בקושי מרגישים את זה
גם אם נפלת על הרופאה הכי אגרסיבית זה לא כזה כואב( מניסיון לצערי)
וזה בדיוק שנייה.
פשוט אל תסתכלי על המחט ותספרי 5 שניות בלב וזה נגמר
א. אל תסתכלי על היד כשלוקחים לך דם
ב. תנשמי עמוק ותספרי עד עד שמסיימים לך את הבדיקה
ב. תנשמי עמוק ותספרי עד עד שמסיימים לך את הבדיקה
זה בכלל לא כואב, הדקירה היא סהכ שנייה אחת ואת לא תרגישי, אל תסתכלי ותחשבי על משהו טוב (:
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
שואל השאלה:
תודה:))
תודה:))
באותו הנושא: