התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהחכתי לישון בשתיים וקמתי בשבע ואני לא עייפה?
12 בדצמבר 2021, 07:34
לילה
קימה בבוקר
3 תשובות
הגיוני נראלי
ל
להה לה לה.
זה תמיד ככה וזה מוזר בטירוף
ט
טֹוהַר
כן
פ
פטריק מן
באותו הנושא:
זה הגיוני שהלכתי לישון בשתיים וחצי (בלילה) ואז קמתי בשתיים וחצי בערך ואני עדיין עייפה ?
לישון בשתיים או שלוש?
חבר שלי הלך לישון בשתיים בלילה אתמול
אם אני אלך לישון עכשיו אני אצליח לקום בשתיים עשרה?
הגיוני לריב עם השיער(להסתרק) בשתיים בלילה?
מה כדי לי?, ללכת לישון עכשיו ולקום בעשר או ללכת לישון עוד שעה שעתיים ולקום בשתיים?
כדאי לי לישון בשתיים בלילה?
הלכתי לישון בשתיים עשרה בצהריים קמתי לפני שעה ואני בדיאטה
הלכתי לישון בשתיים עשרה בלילה וקמתי ב13 אני אצליח לישון מוקדם יחסית בלילה?
קמתי לפני חמש דק בערך הלכתי לישון בשתיים וחצי בלילה כמה שעות ישנתי?
כמה שעות שינה ישנתי אם הלכתי לישון בשתיים וחצי וקמתי ב9:40?