8 תשובות
לכולם נראלי
צריך להבין שזה לא הכל בחיים וזה עובר
שואל השאלה:
:( איזה לא הוגן זה
אנונימית
שואל השאלה:
שלום
אנונימית
לי
אחרי הבגרויות חורף את תרגעשי הקהלה אבל
לי. חדמש