8 תשובות
לי
לכולם נראלי
צריך להבין שזה לא הכל בחיים וזה עובר
צריך להבין שזה לא הכל בחיים וזה עובר
שואל השאלה:
:( איזה לא הוגן זה
:( איזה לא הוגן זה
אנונימית
שלום
שואל השאלה:
שלום
שלום
אנונימית
לי
אחרי הבגרויות חורף את תרגעשי הקהלה אבל
אחרי הבגרויות חורף את תרגעשי הקהלה אבל
לי
לי. חדמש
באותו הנושא: