43 תשובות
מעולה
שואל השאלה:
יש כאלה שלא יכולים לעשות חיסונים מבחינה בריאותי מה את אומרת שיסתובבו בלי בגדים?
יש כאלה שלא יכולים לעשות חיסונים מבחינה בריאותי מה את אומרת שיסתובבו בלי בגדים?
אנונימית
יש בדיקות 3>
שואל השאלה:
אמרו תו ירוק לא בדיקות
אמרו תו ירוק לא בדיקות
אנונימית
לדעתי פשוט צריך להחזיר את המסכות ושכולם יצטרכו ללבוש מסכות k95 בשביל להיכנס לקניון.
זה פשע ופגיעה בחופש התנועה
שאני גם ככה לא הולכת לקניונים אז לא אכפת לי
שזה סבבה לגמרי גם ככה לא הולכים לקניון כל יום ובגדים גם ככה אני קונה איזה פעם בחצי שנה פחות או יותר. (יש לי תו ירוק)
סוףסוף
בתחת שלי
אנונימית
אין לי בעיה עם זה לי יש תו ירוק חחח
סתם אבל עכשיו ברצינות, זה ממש טוב כי הקניונים היו ממקורות ההדבקה העיקריים, במיוחד בגלל שאנשים שמים ז** על ההוראות של משרד החינוך, ולא שומרים על מסיכות.
וגם היום אפשר לקנות הכל באינטרנט, אז אתם תהיו בסדר מכורי קניונים בלי תו ירוק
סתם אבל עכשיו ברצינות, זה ממש טוב כי הקניונים היו ממקורות ההדבקה העיקריים, במיוחד בגלל שאנשים שמים ז** על ההוראות של משרד החינוך, ולא שומרים על מסיכות.
וגם היום אפשר לקנות הכל באינטרנט, אז אתם תהיו בסדר מכורי קניונים בלי תו ירוק
למה לא עשו תו ירוק בחצבת או בשפעת?
שקר
אין מגיפה
מה זה משנה אם זה גבוה או לא גבוה
כל שנה יש אנשים שמתים ממחלות אחרות אבל לא מגבילים את האזרחים ופוגעים בחופש שלהם
כל שנה יש אנשים שמתים ממחלות אחרות אבל לא מגבילים את האזרחים ופוגעים בחופש שלהם
ועדיין זה לא סיבה לעשות תו ירוק ולשים מסיכות זה לא יימנע מתים כי מחלות יש כל הזמן
אם יש מגיפה למה אשתו של בנט טסה לחול אפילו שבנט אמר לא לטוס לחול? הוכחה שאין באמת קורונה כי אם היה הוא היה סוגר את נתבג. אפילו מחוסנים צריכים להיות בבידוד איך זה ככה?
אין קורונה זה המצאה אם היה קורונה בנט לא היה נותן לאשתו לטוס לחול מה שלהם מותר לנו אסור
ואל תשכחו שחברי הממשלה הלכו לגיבוש והם היו במלון בלי מסיכות ובלי שני מטר למרות הוירוס ההודי שמסכן גם אנשים מחוסנים
ואל תשכחו שחברי הממשלה הלכו לגיבוש והם היו במלון בלי מסיכות ובלי שני מטר למרות הוירוס ההודי שמסכן גם אנשים מחוסנים
אנונימית
תבינו שאין דבר כזה קורונה זה שואה
אנונימית
אה כן אז אם אין באמת קורונה למה לדעתך המציאו את הרעיון הזה של "לזייף" נגיף?
כדי לדלל את האוכלוסייה
ולמה שירצו לדלל את האוכלוסייה?
כדי לעשות לנו שואה
ולמה שירצו לעשות לנו את זה? למה שיהיה להם כוונה נוראית שכזו?
^^אני לא יודע אם ראית את השאלה שלי ואת מתעלמת או שלא ראית עדיין אבל אשמח אם תעני לי כי מעניין אותי לדעת למה את חושבת כך.
למה התחסנת?
אנונימית
^אם את שואלת אותי, זה מפני שאני מאמין שהנגיף קיים ואני רוצה להיות מוגן מפניו.
אז למה יש אנשים מחוסנים שנדבקו "באומירון ובדלתא"
אם הוא קיים למה אשתו של בנט טסה לחול? כאילו שנוא לא פוחדת מהמחלה
שהיא
החיסון לא מגן על אף אחד עובדה שהמחסומים הביאו את הוירוס הדרום אפריקאי לארץ והם נשלחו לבידוד אפילו שהם מחוסנים זה לא חיסון זה ניסוי גם מחוסנים נדבקים
גם אם המחוסנים נדבקו הם בוודאי מרגישים הרבה יותר טוב מאשר אנשים שלא מחוסנים ונדבקו. בקשר לאישתו של בנט אין לי מושג לגביה וגם היא לא ממש מעניינת אותי שתהנה.
עכשיו תעני לי על השאלה: למה את חושבת שירצו לעשות לנו דבר נורא שכזה?
עכשיו תעני לי על השאלה: למה את חושבת שירצו לעשות לנו דבר נורא שכזה?
למה היא צריכה להינות ואנחנו צריכים להמשיך לסבול מהשואה הזאת
אנונימית
^^^אני חושב שאת מתחמקת מהשאלה שלי שוב כי כנראה אין לך שום הסבר הגיוני לכך. אז אני פשוט מציע שכדאי שתפסיקי לזלזל בנגיף, להכחיש את קיומו ולחשוב שהממשלה מנסה להרוג אותנו אם את בעצמך לא יודעת להגיד למה את חושבת ככה.
^^גם את יכולה לטוס ולהינות כל מה שצריך זה להתחסן, חוץ מזה להחשיב את המצב הזה לשואה זה מטופש ולא מכבד אז כדי שתחשבי לפני שאת אומרת דבר כזה למישהו.
אני אגיד מה שבא לי כי אני רואה שזה הכל זיוף
גם אם אני אתחסן התוצאה תהיה אותו הדבר
בסדר, אבל אני מנסה להבין למה את חושבת שהכל זיוף למה את חושבת שיעשו דבר נורא שכזה?
אתה בן אדם צעיר למה אתה בכלל התחסנת?
אתה בעד חיסוני ילדים קטנים?
את ממשיכה להתחמק מהשאלה אבל בסדר >_<
אני התחסנתי כי אני לעומתך מאמין שהקורונה קיימת.
אני התחסנתי כי אני לעומתך מאמין שהקורונה קיימת.
חוץ מזה את קוראת לי בן אדם צעיר אבל אני בספק שאת בכלל באמת בת 29.
אם היא קיימת למה אשתו של בנט טסה לחול? והוא לא רוצה שישראלים יטוסו אפילו כאלה שלא התחסנו
באותו הנושא: