8 תשובות
להתקשר למשטרה
יתעלל בו חזרה
הזמין לו משטרה והגיד לו לעצור
בדרך כלל אדם שמתעלל בחיות מסוגל לעשות את זה גם לאנשים , כל המתעללים בחיות היו הכי פסיכופתים
הייתי עוזבת את זה, עם כל הצער
יש דברים שהם לא בשליטתי גם
הייתי עוזבת את זה, עם כל הצער
יש דברים שהם לא בשליטתי גם
אנונימית
גונב לו את הכלב
לא יותר ממה שאני אעשה אם אראה אדם אוכל בשר. זה אפילו פחות חמור. אבל כן אנסה אולי לדווח למשטרה כי הם כן מקבלים פניות על התעללות בכלבים.
אנונימי
אגש אליו ואדבר איתו/משטרה
אתעלל בו בחזרה.
באותו הנושא: