8 תשובות
אצלי מותר תסגור דלת )
אבל אני עצלנית מדי כדי לקום לסגור
אבל אני עצלנית מדי כדי לקום לסגור
לא וטוב שכך
לא
תדברי עם אמא שלך ותסבירי לה מה שאת חושבת על זה
תדברי עם אמא שלך ותסבירי לה מה שאת חושבת על זה
לא ההפך מידי פעם הם גם אומרים לי לסגור את החדר בטענה שזה נוח לי יותר ככה או משהו בסגנון, זה מקסים
לא
בקטע של הדלת לא
לא ושנשאר ככה
באותו הנושא: