5 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי קניה של אלף שקל ודרך טורקיה זה הוריד לי 177 שח
אנונימית
מצחיק מאוד , תופתעי או לא , אבל אנחנו לא מזיזים להם! מדינת ישראל רק 7% מההזמנות שלהם והם ממש לא קשורים למה שקרה.
כל ההזמנות שמזמינים דרך טורקיה , ישראל משלמת את המכס תמיד.
וזה יוצא יקר לישראל ו*ישראל* הורידו את האופציה הזו.
*שיין* לא קשורים לזה, גם אם 200.000 אנשים יעשו חרם על שיין זה באמת לא יזיז להם שום דבר.
כל החיים עקצנו את שיין ואז שפתאום מעלים את המחירים ב10 שקל כולם מופתעים.
הישראלי הממוצע.
כמה כסף כבר הורידו שזה ככה מכעיס אותך?
אמסור זאת לאחותי הקטנה תודה.
עזבי עד עכשיו לא עשיתי את זה..