5 תשובות
לא בהכרח אבל זה מוזר שהיא לא מסתדרת עם בנות
באנה יש לי בקושי חברות הרוב שאני מכירה זה בנים ותאמיני לי אני לא פיק מי
כן.
לא הגיוני לי שהיא לא מסתדרת עם אף בת בכלל בכלל
פשוט שתגיד שבא לה צומי מבנים במקום לתרץ
את זה בזה שהיא "לא מסתדרת עם בנות"