6 תשובות
מה קשור ^^
אולי הלך לישון
אולי הלך לישון
לא בהכרח לא בקטע..
יש לאנשים עיסוקים...
יש לאנשים עיסוקים...
נכון^^
לכי תדעי בנים
שואל השאלה:
למה נראלך שהוא לא בקטע? לא פעם ראשונה שדיברתי איתו והוא זה שפיתח שיחה פעם קודמת...
למה נראלך שהוא לא בקטע? לא פעם ראשונה שדיברתי איתו והוא זה שפיתח שיחה פעם קודמת...
אנונימית
לא בקטע אחות
באותו הנושא: