6 תשובות
מה קשור ^^
אולי הלך לישון
:v
לא בהכרח לא בקטע..
יש לאנשים עיסוקים...
נכון^^
:v
לכי תדעי בנים
שואל השאלה:
למה נראלך שהוא לא בקטע? לא פעם ראשונה שדיברתי איתו והוא זה שפיתח שיחה פעם קודמת...
אנונימית
לא בקטע אחות