8 תשובות
שואל השאלה:
האמת שאני לא טובה בדברים האלה.. אפשר כיוון ספציפי חח
אנונימית
שואל השאלה:
אלו לא רחמים חס וחלילה.
אני רק רוצה שירגיש טוב.. הוא מודע למצבו ועושה לו מאוד טוב הקרבה למרות שהוא מרחיק ממנו את כולם. אני לא חושבת שזה דבר רע.
גם לפני כן הייתי מפנקת אותו במתנות בלי קשר
אנונימית
לא כל אדם בדיכאון מרגיש לא רצוי ושאף אחד לא אוהב אותם, זאת סתם הכללה מיותרת. יש מלא דכאוניים שחושבים שאוהבים אותם והם עדיין בדיכאון בגלל שהם לא משיגים את מה שהם רוצים בחיים, לפעמים בגלל מחלה כרונית, לפעמים בגלל טראומה וכו'.

ואישית הייתי מביא לו שוקולדים, שיהיה לו משהו מתוק בפה.
שואל השאלה:
אני יודעת שיש הרבה סוגי דיכאון והרבה השפעות על הבן אדם שחווה דיכאון.
אלו דברים שהוא שיתף אותי ולכן אני יודעת מה אני רושמת.. הוא מרגיש לא רצוי, לא אהוב, בודד, מורחק, מפוחד, חסר ביטחון, עצבני
אנונימית
שואל השאלה:
משהו בנוסף לשוקולדים.
שישאר לו שבכל פעם יסתכל ויזכר שיש מי שכאן בשבילו ויש מי שאוהב אותו , משהו שיגרום לו לחייך
אנונימית
לא יודע. מה הוא אוהב? מה התחביבים שלו?
חיבוק
ושוקולד
ובובה מצחיקה כזו של ילדים קטנים, איכשהו זה משמח מאוד.
דבר שמביא בדיחה פנימית ביניכם